Csinálj karriert a Fóliavezérlésnél!

Karrier - csatlakozz a Fóliavezérlés csapatához!

Íme 7 fiatal, akiknek a mezőgazdaság a szívügyük. Számodra is az? Csatlakozz!

Csapatunk számára fontos a fenntarthatóság, a környezettudatosság és elkötelezett hívei vagyunk a klímavédelemnek.

Mert MOST jött el az idő a változásra!

Termékeinket is ezzel a tudattal hoztuk létre. Segítve a magyar, valamint a nemzetközi fóliás és üvegházas gazdákat a mindennapi problémáik megoldásában, az automatizálásban rejlő kényelmi és hatékonysági szempontok szerint.

Téged keresünk, ha a magyar agrárpiac egyik vezető startupjánál szeretnél dolgozni, amely a modern precíziós eszközök által kimagasló terméshozamot nyújt ügyfeleinek.

Tedd meg az első lépést, hozd inspiráló ötleteidet, légy összetartó és profi csapatunk tagja!

Légy nyitott, vállalj felelősséget, végezd szenvedéllyel a munkádat és nyiss a jövő felé!

Nyitott pozícióink

 
🎉 Csatlakozz Te is a Fóliavezérlés csapatához!
 
Cégünk értékesítői csapatának tagjaként fő feladatod a Smart Greenhouse Control Kft. (Fóliavezérlés) szolgáltatásainak és kapcsolódó termékeinek bemutatása, értékesítése meglévő és új ügyfelek részére. A munkád 80%-ban személyes ügyféllátogatásokból és helyszíni ügyféltájékoztatásokból fog állni, a maradék 20%-ban pedig a adminisztrációból és ügyfelek listáinak felkutatásából, illetve utánkövetéséből.
 
👩‍💻 Az alábbi tevékenységek fognak a feladataid közé fog tartozni:
 
🟢 meglévő ügyfeleink és új ügyfelek felkutatása, excel listák karbantartása,
🟢 az ügyfeleinkkel való rendszeres kapcsolattartás email-ben és telefonon,
🟢 az ügyfelek igényeinek felmérése és személyre szabott tanácsadás,
🟢 a gazdák érdeklődésének felkeltése termékeink és szolgáltatásaink iránt,
🟢 értékesítéssel kapcsolatos ki- és bejövő telefonhívások kezelése,
🟢 időközönként megrendezett szakmai kiállításokon, előadásokon vagy vásárokon személyesen vagy online keretek között képviseled cégünket és bemutatod a termék és szolgáltatás portfóliónkat,
🟢 a fentiekből származtatott dokumentációk és adminisztrációs feladatok ellátása
🟢 vezetőség felé való napi szintű jelentések és elszámolások készítése.
 
Mi minden szükséges segítséget és támogatást megadunk, hogy jól tudd végezni a munkád. Akik segítségedre lesznek a munkavégzésed során: a sales-es mentorod, pénzügyes kolléganő, marketingért felelős kolléga, illetve a vezetőség is.
 
⚠️ Téged várunk a csapatunkba, ha minél több igaz rád az alábbiakból:
 
🟢 van értékesítésítési vagy annak támogatásával kapcsolatos tapasztalatod,
🟢 van jogosítványod és vezetési tapasztalatod,
🟢 felhasználói szintű angol nyelvtudásod van (a legtöbb rendszer amiben dolgozunk angol, ezért szükséges, hogy megértsd őket)
🟢 érdekel a mezőgazdaság, vagy dolgoztál már korábban mezőgazdasági területen,
🟢 érdekel a digitalizáció és az IT világa, vagy dolgoztál már korábban IT területen,
🟢 szóban és írásban is kitűnően kommunikálsz,
🟢 nem a problémára, hanem a megoldásra fókuszálsz és emberközpontú viselkedéssel támogatod az ügyfeleket,
🟢 jó a fellépésed, bizalmat ébresztesz az emberekben, hiteles és meggyőző vagy,
🟢 felhasználói szinten kezeled a számítógépet, MS Office / Google Docs programcsalád ismerete,
🟢 váratlan helyzetekben ügyesen feltalálod magad, de nem riadsz vissza a monoton munkavégzéstől sem
 
📅 A heti menetrend és a munkafolyamatok felosztása:
 
Mivel alapvetően a személyes értékesítésben látjuk az eladásaink 95%-os megtérülését, így a munkavégzésed az alábbiak szerint fog alakulni:
 
➡️ hétfő: irodai nap a 6000. Kecskemét, Budai utca 19, 2/5. alatt található modern irodánkban. A hét eleje nagyon fontos, hiszen ezen a napon kerül sor az egyeztetésekre, a sales-es mentoroddal való közvetlenebb kapcsolatépítésre, a próbaidő alatt a betanítási folyamatokra és termékeink megismerésére, az ügyfél listák karbantartására, az új ügyfelek telefonos és email-es megkereséseire és időpont egyeztetésekre is leginkább ekkor lesz időd, valamint a csapattal is ezen a napon tudsz jobban megismerkedni.
 
➡️ keddtől-péntekig: a korábban általad egyeztetett időpontfoglalások alapján folyamatos személyes ügyféllátogatások, ügyfél igény felmérések és 14 napos teszt termékeink kiszállítása és elhelyezései ekkor történnek meg. A próbaidőszak alatt, a teljesítményedtől és a morálodtól függően zömében a mentoroddal közösen fogtok ügyfeleket látogatni, így éles helyzetben is megtapasztalhatod értékesítési stratégiáinkat.
 
🤝 Mivel honoráljuk a munkádat?
 
🟢 versenyképes fizetés, minden hónap 5.-éig fixen a számládon lesz,
🟢 sávosan növekvő teljesítmény alapú bérezés -» díjazzuk és megbecsüljük az extra munkát,
🟢 bejelentett munkaviszony, határozatlan idejű munkaszerződéssel,
🟢 szabadok lesznek a hétvégéid,
🟢 választhatsz magadnak laptopot (Mac, Windows, vagy Linux rendszerrel) és mobiltelefont (Android vagy iPhone),
🟢 céges személygépjármű használata + üzemanyagkártya (3 hónapos próbaidő letelte után, akár személyes használatra is),
🟢 mentor programot biztosítunk és támogatjuk a munkádat,
🟢 extra szabadnapok teljesítménytől függően, illetve +1 szabadnap a születésnapodra.
 
🏆 Csatlakozz és légy tagja értékesítő csapatunknak!
 
Önéletrajzodat és motivációs leveledet a 📧 karrier@foliavezerles.hu e-mail címre adhatod le.
 
A tárgy mezőbe írd bele, hogy “Jelentkezés Értékesítési munkatárs – Belföldi értékesítő pozícióra
 
Az email-be írd bele hogy “fenntartható fejlődés”, hogy tudjam végigolvastad az állásajánlatot 😉
 
🙋‍♂️ Várjuk jelentkezésed!
 
 
🚨 Mivel a munkád során TE fogod képvieselni cégünket a Közép-kelet európai régióban ezért nélkülözhetetlen a tárgyalóképes ANGOL vagy SZERB vagy UKRÁN vagy ROMÁN nyelvtudás,
 
Cégünk értékesítői csapatának tagjaként fő feladatod a Smart Greenhouse Control Kft. (Fóliavezérlés) szolgáltatásainak és kapcsolódó termékeinek bemutatása, értékesítése meglévő és új ügyfelek részére. A munkád 80%-ban személyes ügyféllátogatásokból és helyszíni ügyféltájékoztatásokból fog állni, a maradék 20%-ban pedig a adminisztrációból és ügyfelek listáinak felkutatásából, illetve utánkövetéséből.
 
👩‍💻 Az alábbi tevékenységek fognak a feladataid közé fog tartozni:
 
🟢 meglévő ügyfeleink és új ügyfelek felkutatása, excel listák karbantartása,
🟢 az ügyfeleinkkel való rendszeres kapcsolattartás email-ben és telefonon,
🟢 az ügyfelek igényeinek felmérése és személyre szabott tanácsadás,
🟢 a gazdák érdeklődésének felkeltése termékeink és szolgáltatásaink iránt,
🟢 értékesítéssel kapcsolatos ki- és bejövő telefonhívások kezelése,
🟢 időközönként megrendezett szakmai kiállításokon, előadásokon vagy vásárokon személyesen vagy online keretek között képviseled cégünket és bemutatod a termék és szolgáltatás portfóliónkat,
🟢 a fentiekből származtatott dokumentációk és adminisztrációs feladatok ellátása
🟢 vezetőség felé való napi szintű jelentések és elszámolások készítése.
 
Mi minden szükséges segítséget és támogatást megadunk, hogy jól tudd végezni a munkád. Akik segítségedre lesznek a munkavégzésed során: a sales-es mentorod, pénzügyes kolléganő, marketingért felelős kolléga, illetve a vezetőség is.
 
⚠️ Téged várunk a csapatunkba, ha minél több igaz rád az alábbiakból:
 
🟢 tárgyalóképes ANGOL vagy SZERB vagy UKRÁN vagy ROMÁN nyelvtudásod van,
🟢
van értékesítésítési vagy annak támogatásával kapcsolatos tapasztalatod,
🟢 van jogosítványod és vezetési tapasztalatod,
🟢 érdekel a mezőgazdaság, vagy dolgoztál már korábban mezőgazdasági területen,
🟢 érdekel a digitalizáció és az IT világa, vagy dolgoztál már korábban IT területen,
🟢 szóban és írásban is kitűnően kommunikálsz,
🟢 nem a problémára, hanem a megoldásra fókuszálsz és emberközpontú viselkedéssel támogatod az ügyfeleket,
🟢 jó a fellépésed, bizalmat ébresztesz az emberekben, hiteles és meggyőző vagy,
🟢 felhasználói szinten kezeled a számítógépet, MS Office / Google Docs programcsalád ismerete,
🟢 váratlan helyzetekben ügyesen feltalálod magad, de nem riadsz vissza a monoton munkavégzéstől sem
 
📅 A heti menetrend és a munkafolyamatok felosztása:
 
Mivel alapvetően a személyes értékesítésben látjuk az eladásaink 95%-os megtérülését, így a munkavégzésed az alábbiak szerint fog alakulni:
 
➡️ hétfő: irodai nap a 6000. Kecskemét, Budai utca 19, 2/5. alatt található modern irodánkban. A hét eleje nagyon fontos, hiszen ezen a napon kerül sor az egyeztetésekre, a sales-es mentoroddal való közvetlenebb kapcsolatépítésre, a próbaidő alatt a betanítási folyamatokra és termékeink megismerésére, az ügyfél listák karbantartására, az új ügyfelek telefonos és email-es megkereséseire és időpont egyeztetésekre is leginkább ekkor lesz időd, valamint a csapattal is ezen a napon tudsz jobban megismerkedni.
 
➡️ keddtől-péntekig: a korábban általad egyeztetett időpontfoglalások alapján folyamatos személyes ügyféllátogatások, ügyfél igény felmérések és 14 napos teszt termékeink kiszállítása és elhelyezései ekkor történnek meg. A próbaidőszak alatt, a teljesítményedtől és a morálodtól függően zömében a mentoroddal közösen fogtok ügyfeleket látogatni, így éles helyzetben is megtapasztalhatod értékesítési stratégiáinkat.
 
🤝 Mivel honoráljuk a munkádat?
 
🟢 versenyképes fizetés, minden hónap 5.-éig fixen a számládon lesz,
🟢 sávosan növekvő teljesítmény alapú bérezés -» díjazzuk és megbecsüljük az extra munkát,
🟢 bejelentett munkaviszony, határozatlan idejű munkaszerződéssel,
🟢 szabadok lesznek a hétvégéid,
🟢 választhatsz magadnak laptopot (Mac, Windows, vagy Linux rendszerrel) és mobiltelefont (Android vagy iPhone),
🟢 céges személygépjármű használata + üzemanyagkártya (3 hónapos próbaidő letelte után, akár személyes használatra is),
🟢 mentor programot biztosítunk és támogatjuk a munkádat,
🟢 extra szabadnapok teljesítménytől függően, illetve +1 szabadnap a születésnapodra.
 
🏆 Csatlakozz és légy tagja értékesítő csapatunknak!
 
Önéletrajzodat és motivációs leveledet a 📧 karrier@foliavezerles.hu e-mail címre adhatod le.
 
A tárgy mezőbe írd bele, hogy “Jelentkezés Értékesítési munkatárs – Közép-kelet európai értékesítő pozícióra
 
Az email-be írd bele hogy “fenntartható fejlődés”, hogy tudjam végigolvastad az állásajánlatot 😉
 
🙋‍♂️ Várjuk jelentkezésed!
 
 
🚨 Mivel a munkád során TE fogod képvieselni cégünket a Közép-kelet európai régióban ezért nélkülözhetetlen a tárgyalóképes ANGOL vagy SZERB vagy UKRÁN vagy ROMÁN nyelvtudás,
 
Cégünk értékesítői csapatának tagjaként fő feladatod a Smart Greenhouse Control Kft. (Fóliavezérlés) szolgáltatásainak és kapcsolódó termékeinek bemutatása, értékesítése meglévő és új ügyfelek részére. A munkád 80%-ban személyes ügyféllátogatásokból és helyszíni ügyféltájékoztatásokból fog állni, a maradék 20%-ban pedig a adminisztrációból és ügyfelek listáinak felkutatásából, illetve utánkövetéséből.
 
👩‍💻 Az alábbi tevékenységek fognak a feladataid közé fog tartozni:
 
🟢 meglévő ügyfeleink és új ügyfelek felkutatása, excel listák karbantartása,
🟢 az ügyfeleinkkel való rendszeres kapcsolattartás email-ben és telefonon,
🟢 az ügyfelek igényeinek felmérése és személyre szabott tanácsadás,
🟢 a gazdák érdeklődésének felkeltése termékeink és szolgáltatásaink iránt,
🟢 értékesítéssel kapcsolatos ki- és bejövő telefonhívások kezelése,
🟢 időközönként megrendezett szakmai kiállításokon, előadásokon vagy vásárokon személyesen vagy online keretek között képviseled cégünket és bemutatod a termék és szolgáltatás portfóliónkat,
🟢 a fentiekből származtatott dokumentációk és adminisztrációs feladatok ellátása
🟢 vezetőség felé való napi szintű jelentések és elszámolások készítése.
 
Mi minden szükséges segítséget és támogatást megadunk, hogy jól tudd végezni a munkád. Akik segítségedre lesznek a munkavégzésed során: a sales-es mentorod, pénzügyes kolléganő, marketingért felelős kolléga, illetve a vezetőség is.
 
⚠️ Téged várunk a csapatunkba, ha minél több igaz rád az alábbiakból:
 
🟢 tárgyalóképes ANGOL vagy SZERB vagy UKRÁN vagy ROMÁN nyelvtudásod van,
🟢
van értékesítésítési vagy annak támogatásával kapcsolatos tapasztalatod,
🟢 van jogosítványod és vezetési tapasztalatod,
🟢 érdekel a mezőgazdaság, vagy dolgoztál már korábban mezőgazdasági területen,
🟢 érdekel a digitalizáció és az IT világa, vagy dolgoztál már korábban IT területen,
🟢 szóban és írásban is kitűnően kommunikálsz,
🟢 nem a problémára, hanem a megoldásra fókuszálsz és emberközpontú viselkedéssel támogatod az ügyfeleket,
🟢 jó a fellépésed, bizalmat ébresztesz az emberekben, hiteles és meggyőző vagy,
🟢 felhasználói szinten kezeled a számítógépet, MS Office / Google Docs programcsalád ismerete,
🟢 váratlan helyzetekben ügyesen feltalálod magad, de nem riadsz vissza a monoton munkavégzéstől sem
 
📅 A heti menetrend és a munkafolyamatok felosztása:
 
Mivel alapvetően a személyes értékesítésben látjuk az eladásaink 95%-os megtérülését, így a munkavégzésed az alábbiak szerint fog alakulni:
 
➡️ hétfő: irodai nap a 6000. Kecskemét, Budai utca 19, 2/5. alatt található modern irodánkban. A hét eleje nagyon fontos, hiszen ezen a napon kerül sor az egyeztetésekre, a sales-es mentoroddal való közvetlenebb kapcsolatépítésre, a próbaidő alatt a betanítási folyamatokra és termékeink megismerésére, az ügyfél listák karbantartására, az új ügyfelek telefonos és email-es megkereséseire és időpont egyeztetésekre is leginkább ekkor lesz időd, valamint a csapattal is ezen a napon tudsz jobban megismerkedni.
 
➡️ keddtől-péntekig: a korábban általad egyeztetett időpontfoglalások alapján folyamatos személyes ügyféllátogatások, ügyfél igény felmérések és 14 napos teszt termékeink kiszállítása és elhelyezései ekkor történnek meg. A próbaidőszak alatt, a teljesítményedtől és a morálodtól függően zömében a mentoroddal közösen fogtok ügyfeleket látogatni, így éles helyzetben is megtapasztalhatod értékesítési stratégiáinkat.
 
🤝 Mivel honoráljuk a munkádat?
 
🟢 versenyképes fizetés, minden hónap 5.-éig fixen a számládon lesz,
🟢 sávosan növekvő teljesítmény alapú bérezés -» díjazzuk és megbecsüljük az extra munkát,
🟢 bejelentett munkaviszony, határozatlan idejű munkaszerződéssel,
🟢 szabadok lesznek a hétvégéid,
🟢 választhatsz magadnak laptopot (Mac, Windows, vagy Linux rendszerrel) és mobiltelefont (Android vagy iPhone),
🟢 céges személygépjármű használata + üzemanyagkártya (3 hónapos próbaidő letelte után, akár személyes használatra is),
🟢 mentor programot biztosítunk és támogatjuk a munkádat,
🟢 extra szabadnapok teljesítménytől függően, illetve +1 szabadnap a születésnapodra.
 
🏆 Csatlakozz és légy tagja értékesítő csapatunknak!
 
Önéletrajzodat és motivációs leveledet a 📧 karrier@foliavezerles.hu e-mail címre adhatod le.
 
A tárgy mezőbe írd bele, hogy “Jelentkezés Értékesítési munkatárs – Közép-kelet európai értékesítő pozícióra
 
Az email-be írd bele hogy “fenntartható fejlődés”, hogy tudjam végigolvastad az állásajánlatot 😉
 
🙋‍♂️ Várjuk jelentkezésed!

 

Önéletrajzodat és motivációs leveledet az űrlapon keresztül is beadhatod!

 

Partnerek, akikkel együtt dolgozunk!