Legyél a csapatunk tagja! 😊

Community & Office Manager

Kecskeméti startupunkba új munkatársat keresünk Community & Office Manager munkakörbe. Cégünk a hajtatott mezőgazdaságban dolgozó gazdáknak nyújt innovatív szoftveres és hardveres megoldásokat a mindennapi feladataik egyszerűsítésére. Célunk, hogy segítsük a fenntartható növénytermesztést és csökkentsük a károsanyag kibocsátást illetve ezzel a kiadásokat is. Olyan személyt keresünk, aki szintén szívügyének tekinti a Fenntartható Fejlődési Célok betartását és szeretne tenni egy jobb világért. Mivel most induló cég vagyunk, ezért egy fontos soft skill lesz az, hogy mennyire vagy talpraesett és mennyire tudsz önállóan megoldani feladatokat. Kezdetben több munkakör apróságainak menedzselése lesz a feladatod, cserébe későbbiekben dönthetsz arról, hogy milyen irányba szeretnél fejlődni a cégnél.

Munkaköri leírás:
– Marketing stratégia kidolgozása a marketing vezetővel közösen
– Marketing kampányok kezelése a tervek alapján
– Közösségi média felületek kezelése és karbantartása
– Válaszolni a felhasználói véleményekre és kérdésekre
– Általános adminisztratív feladatok
– Irodavezetési feladatok ellátása, vezetők és a kollégák munkájának támogatása

Követelmények:
– Legalább fél éves releváns munkatapasztalat
– Közösségi média kezelésében szerzett tapasztalat
– Proaktív, lelkes hozzáállás
– Blogolásban, szövegírásban szerzett tapasztalat
– Jó problémamegoldó képesség
– Ügyfélközpontú szemlélet, türelem, kedves és barátságos személyiség
– Magas szintű Google Docs ismeretek
– Angol nyelvtudás

Örülünk ha ezeket is tudod:
– Facebook Business Manager és Google Ads ismeretek
– Hírlevél kampányokban szerzett tapasztalat
– Irodavezetési tapasztalat
– SEO és SEM tapasztalat
– MadgicX tapasztalat

 


Amit kínálunk:
– 8 órás, bejelentett munkaviszony
– Bruttó 300.000 – 400.000 Ft közötti kezdő fizetés
– Lehetőség a cégen belüli fejlődésre
– Szakmai továbbképzések
– Céges telefon és laptop
– Agilis Startup szemlélet
– Fiatal és kreatív csapat
– Megbecsülés ❤️